6 jan. 2009

En kylig morgon

Brrrr det e kallt ute! Elelr egentligene det ju int så kallt menkylan här i Stockholm är ju så fuktig och går verkligen igenom både märg och ben!

Men trots denna kylslagna morgon har jag varit ute på en snabb prommenad på ca 30 minuter! Jag hade nämligen ställt klockan i morse eftersom det är arbetsdag imorgon och jag på något sätt måste vrida tillbaka dygnet igen. Det duger ju inte att ligga och tryna till 9 på morgonen längre!

Jag gick den "trista" rundan förbi åsen och ner mot telefonplan idag, mendet gjorde inte så mycket eftersom jag hade en god bok i lurarna så jag tänkte inte så mycket på vart jag gick!

Väl hemma, röd om näsan efter kylan, har jag både fått i mig frukost och mellanmål (frukost innan, mellanmål efter) och sitter nu och funderar på om och framförallt var jag ska träna idag. På SATS finns det inte så mycket att välja imellan och det som finns är både över och fullbokat (tom klassen här i Telefonplan!). Men men, den som lever får se och det finns ju alltid hantlar att ta till om det kniper!

2 kommentarer:

Puma sa...

äsch, 9 är väl inget :)

Miss Agda sa...

Ja, precis som Puma säger, 9 är väl inget. Jag har mest sovit till 10 eller t.o.m halv tolv ett par ggr under ledigheten :-) Då äter man ju lunch i vanliga fall...

Ha en bra dag! Jag stannar nog hemma nästan hela dan tror jag.