23 jan. 2009

Funderingar en fredag!

Idag är det fredag och det har gått ytterligare en vecka! Var tar dagarna vägen, pang säger det bara så e det fredag igen!

Fredagstankar
Jag sitter på jobbet och funderar lite eftersom jag just nu faktiskt inte har så mycket annat för mig. För en gångs skull har jag inte arslet fullt och ingen tid till annat än jobb! Det kan vara trist i längden, men just nu känns det mest som en skön och efterlängtad paus till skillnad mot hur det har varit!

Jag sitter alltså här och funderar och konstaterar med glädje att nästa vecka kommer att bli kanon på alla sätt och vis! Jag ska köra mitt första PT pass någonsin på torsdag och innan dess ska jag ”tjuvträna” på PT:ns PT-cirkel! Jag ska dansa en skvätt för omväxlingens skull och jag ska köra lite spinning! Veckan kommer sedan att avslutas med Nike Convention som jag både ser fram emot och bävar inför! Men det ska bli roligt om bara träningsvärken från torsdagen inte är allt för jävlig (Fredagen är redan planerad med en lugn promenad och sedan kolhydratsladdning inför helgen!)

Och sen, nästa söndag är det faktiskt den 1 februari och jag ska prova mina jeans igen! Tänk om det inte har hänt nått? Åhhhh varför började jag tänka på det nu? Det är ju över en vecka kvar *S*

2 kommentarer:

Puma sa...

spännande vecka!! själv har jag arslet fullt. jobbar ju på "min" mässa från tors-sön. nästan 24 timmar om dygnet! även om det inte blir så mycket vanlig sara-träning är mitt mål att gå morgonpromenader VARJE morgon. maj gadd. vi får se hur det går. :)

(risken finns att du kommer ha skitmycket träningsvärk men det är det värt!! ska ni köra bara styrka eller annat också?)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Puma: Jag har ingen aning om vad som väntar mig på torsdag... men som sagt va risken för tfäningsvärk är och förblir överhängande, men det är det värt!

Huuu inte jobba 24 timmar om dygnet, man måste sova oxå ;) men jag vet hur det är! Lycka till med jobbet vännen!