6 mars 2008

Torsdag 6/2 - Pump

Ibland e man smart, ibland inte....

Pump på Regeringsgatan
Jag fick köra den "gamla" klassen Pump idag eftersom vår stackars instruktör inte hade fått den nya musiken, men eftersom jag är någorluna ny på Pump så gjorde det midre. Sen att jag va nyfiken, va ju en helt annan sak!

Idag gick det väll så där, det märktes att jag hade kört styrketräning igår och att musklerna på överkroppen egentligen hade mått bra av att vila. Men jag tog i och hade kvar mina ökningar från förra veckan. Men visst, rygglåten va en pina och bröstet va inte så skönt de heller. Så till nästa vecka gäller minst en vilodag mellan överkropps styrkan och Pump:en! Nu va det faktiskt inte bara jag som va sliten i kroppen, vår instruktör meddelade efter uppvärmningen att inte heller han va helt 100 då han redan innan hade instruerat 2 CorePuls klasser och 2 Pump klasser denna vecka. En föga tröst men alltid något *s*

Middag och undanplock
Nu har jag fått i mig middag i form av Canneloni med räkor och rivet äpple och sallad, samt att jag har plockat ut och städat varje föster i lägenheten. Allt för att Mr Fönsterputsare ska få ett så lätt och bra resultat som möjligt i morgon. Så när jag kommer hem från jobbet i morgon ser jag fram emot rena fönster och en hel del städning *s*

4 kommentarer:

Sofy sa...

Hej tjejen!

Låter bra med träning, tufft och mycket...men också vila, precis som du skriver såklart! Jag åker på semester snart...tänkte bara säga att jag hoppas att du fixar motivationen och kampen mot cigaretterna de närmsta dagarna lika bra som du fixat de första!
Kram

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Åhhh va du e gullig Softy! Tack tack tack för att du hejjar på lilla mig! Det värmer så gott!
Ha en underbar semester och njut av ledigheten!
Kram kram

Karin sa...

Super att du behöll dina ökningar! Pump ska ju va lite pina om det ska ge nåt! Bra jobbat! =)
Blir det helgvila sen? Vi ses på måndag!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Mmm lite pina sa du *s* igår va den enorm... men jag svor, spottade i händerna å sen va det bara att ta i *s* Det känns dock idag!

Ja i helgen tänker jag titta på sport! Jag har varit riktigt sliten den här veckan, tror faktiskt att det släpar från förra veckan, så jag ska lyssna på kroppen och låta den ta igen sig i helgen!

Klart vi ses på måndag! Trevlig helg Karin!