19 mars 2008

Belöning

Nu har jag varit duktig och gått och tränat (minst) två gånger i veckan i 12 veckor och framförallt kommit ihåg att ta stämplar varje vecka! Det sista e faktiskt det svåraste eftersom jag allt som oftast går mer än 2 gånger i veckan å då lätt glömmer när jag ska och när jag inte behöver ta den där lilla stämpeln!

Nå väl, idag fick jag i alla fall min belöning, denna fina och stora väska som luktar plast! Men döm om min förvåning när jag insåg att den rymmer i princip hur mycket som helst. I min just nu ryms det inte bara träningskläder, två par skor och överdrags kläder utan även den väskan jag bar med mig till gymet!


2 kommentarer:

Karin sa...

Kul att du äntligen fick väskan! Tjiihoo!
Jag har typ två veckor kvar tror jag. Men kunde man välja på olika grejer, eller är det bara väskan? Har ju redan en bra väska...hmm...

Anonym sa...

Åh... Saknar en bra väska som rymmer hela mitt liv... =)