28 mars 2008

Smällare och fanfar! Idag blir bloggen 1 år!

Idag, för precis ett år sedan, skrev jag mitt allra första inlägg på denna blogg och ett år senare är det precis lika roligt som när jag började! Denna blogg har och är ett stöd i en gammal tjockis vardag, en sporre som kan ge lite jävlar anamma!

Bloggen har även tagit med mig på ett par tokigheter som till exmpel ett 4-färgs uppslag i FitnessMagazine eller en helsida i TäbyDanderyd tidiningen. Den har även gett mig nya och underbart galna vänner som Puma och Coola Karin!

Så idag säger jag Hurra hurra för bloggen, och nej, än blir ni inte av med mig! Jag kommer hålla på ett tag till och förhoppningsvis även fira 2-års dagen med tårta!

9 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Grattis bloggen på ettårsdagen! Hoppas vi får följa dig länge till!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen :P!

Sofy sa...

Grattis grattis! Jättekul att ha hittat din blogg!

Puma sa...

Grattis grattis! det firar vi med rötjut imorgon! eller vittjut??

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Rött... som synden eller nått *skrattar*

Susanna sa...

Wohoo! Grattis grattis :)

Marica sa...

Grattis på födelsedagen läser din blogg då och då =)

Terese sa...

GRATTIS!!!!

Karin sa...

Grattis grattis! =)