15 mars 2008

15/3 - Lördagsspinning

Upp och hoppa, ligg inte och dra dig!

Jag och tuppen!
Igår va jag en trött Nilla, jag somnade i soffan vid sju, flyttade mig till sängen vid nio och sov hela långa natten! Alltså va jag uppe med den välkända tuppen i morse, redan vid sex och då va jag pigg och utvilad! Detta leder ju i sin tur till följande, jag har redan tvättat kläder och i köket har jag byggt ett kinesiskt tvätteri! Jag har redan varit i Globen, tränat, sprungit ett varv i affärer, ätit lunch och klunkat kaffe och klockan är inte änns två! Jag är alltså en effektiv Nilla idag!

Spinning
Jag nämde träna och det har jag alltså redan gjort idag. Inte så galen träning som Puma och Karin håller på med i skrivande stund dvs 6 timmars löpningen i Skövde, men jag har kört spinning! Schlagerinspirerad spinning på SATS Globen, där vi faktiskt vrålade med under passet idag! Lite roligt va det allt!

Nu ska jag plocka undan lite, för jag får "korven" på besök aldeles strax!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig Nilla som är uppe med Tuppen :) Är lite avundsjuk på schlagerspinningen - jag som ÄLSKAR att spinna till schlager hade gärna varit där oxå!! I stället har jag legat på en bänk på en tatuerarstudio & gjort en cover-up på mina gamla fulingar :) Dessvärre resulterar detta i = ingen/måttlig träning nästa vecka då jag inte får svetta bort resultatet :( Ha en skön helg!

Sofy sa...

Hej Nilla!

Bloggvärlden är knäpp...men kul knäpp! Vet du att en dag i liften upp i backen, som från ingenstans kom tanken; "Undrar hur det går för Nilla...måtte hon stå emot suget efter cigaretter, träna bra och ta en morotsstav och känna sig grym istället". Så...jag hoppas nu verkligen, bara för din egen skull, att du kan säga att det går bra!!! ????
Kram