16 nov. 2007

Slut på vilan, slut på självömkan!

Att bara tycka synd om mig själv gör ingen nytta...

Framtidsplaner!
Hög tid för att strukturera nästkommande veckas träning! Efter att konsulterat en sväng med Puma, eftersom det alltid är roligare att ha en god och glad träningskompis vid sin sida, så kommer nästa vecka se ut som följer

Måndag: Styrketräning "tuff vecka" (ca 60 min), 55 min spinning
Tisdag: Body Combat
Onsdag Spinning/core (morgonträning), Rehabträning, Spinning 55 min
Torsdag: SATS Dans 45 min, ev PT-cirkel 55 min.
Fredag: Styrketräning "tuff vecka" (ca 60 min),
55 min spinning

Utöver detta blir det vibrationsplatta för foten varje dag (det tar ca 10 min) på lunchen och koncentrerade benböj här hemma framför TV:n varje kväll! Allt i rehab syfte!

(bilden är lånad på stadims hemsida www.stadium.se)

1 kommentar:

Puma sa...

tuff vecka vi har framför oss. visst ska det bli kul! ser fram emot att snicksnacka lite med dig imorgon kväll... :-)