23 nov. 2007

En omgång för rumpan!

Ber, berg och åter berg

Teres och Pia
Idag har jag kört spinning med två instruktörer! En Super Pia på cykeln framför mig och en Urstark Terese på cykeln bredvid! Det var bara att insupa engagemanget och energin samt öppna ögonen för att ta del av alltihp! Otroligt kul!

Det gick återigen uppför idag. Faktiskt samma pass som i måndags, så det känns verkligen som jag knöt ihop veckans träningssäck ordentligt! Men samtidigt va det otroligt skönt att veta vad som vänntade mig eftersom jag inte gillar berg. Jag kunde disponera krafterna på ett helt annat sätt, orka hela passet och vågade lägga på ännu mer motstånd än vanligt. Kul som sjutton!

Träningskläder
Att säga att jag är ett modelejon när jag går och tränar vore att ljuga. Jag anser nämligen att det inte behös det senaste kläderna och de snyggaste färkombinationerna när jag faktiskt bara ska svettas och ha roligt. Sen att jag brukar toppa kreationerna med ett pannband som gör att jag ser ut som en dåre gör ju saken inte bättre!

Nu är jag dock på jakt efter nya träningskläder eftersom undertecknad skall visa sig offentligt i denna utstyrsel. Så efter cykelpasset svängde jag in på Addidas för att titta på deras utbud. Det jag har att gå efter är att det inte får vara svart och inte rund hals. Svart för att det är trist och den runda halsen för att jag inte ser klok ut i det. Så nu behöver jag tips, massor med tips tack!

Fredag kväll
Nu återstår bara ett par timmar av fredagen och dom tänker jag tillbringa i soffan med naturgodis och Harry Potter innan det är dax

Inga kommentarer: