6 nov. 2007

Dagen efter....

Möra ben, men glad ändå!

Jag är öm i baken, benen känns lite gelé-artade och tyvärr bråkar höger höftböjar muskel med mig. Men förutom det så var jag idag en nöjd och glad Nilla som klev in på jobbet redan vid sju i morse! För trots att jag hade lite problem med att somna igår (kan bero på energidrycken jag klunkade i mig på vägen hem... koffein på kvällen e ingen god idé för en Svensson) så vaknade jag ganska pigg redan kvart över fem!

Nu ska jag ta tag i lite jobb och sedan mentalt förbereda mig för dagens träningsutmaning som består av ett tungt helkroppspass på gymet! Jag bävar inför benövningarna och kanske jag gör dom lite lättare än vad det är tänkt, allt beror på hur benen känns när musklerna har blivit varma igen och jag fått stretcha ut det som bråkar med mig!

1 kommentar:

Puma sa...

kan jag få fyllda matlådor??