27 nov. 2007

Body Combat

Iväglurad blev hon, min träningskompis!

Body Combat
Så va tisdagsens träning avklarad! Som vanligt (säger jag efter två gånger) blev det ett Body Combat pass på Fridhemsplan, men till skillnad från andra tisdagar så var idag träningskompisen Puma med mig! Jag hoppas att hon hade det roligt, men vi konstaterade i alla fall att det va ett helt annat pass än det vi gick på första gången! Precis som jag i ett tidigare inlägg!

Jag börjar faktiskt få liiite koll på armar och ben under passet. Det är bara en gång, en kombination med sparkar och slag, som jag totalt kommer av mig i, annars går det faktiskt riktigt bra (om ajg får säga det själv)! Sen har man ju på dessa två gånger även lärt sig vilka som alltid är där och VET vad dom sysslar med, så ser man inte Katarina längst fram kan man alltid slå ett getöga på dom när man är som mest vilsen!

Framförallt va det väldigt skönt att få en timme utan att behöva tänka på allt som hänt utan bara koncentrera sig på vad man höll på med, just då och just där! Det va precis vad jag behövde!

De nya kläderna!
Idag fick jag även godkänt av Puman på mina inköp av träningskläder jag roade mig me under lördagen! Jag tror att hon tyckte dom va fina och att dom klädde mig väl *s* Själv har jag inte riktigt förstått att jag faktiskt ska visa mig offentligt i denna utstyrsel, men det kommer väl!

Begravning
Datumet för farfars begravning är nu satt och det sker INNAN jul! Det känns fantastiskt skönt att få det överstökat innan julksinkan och pepparkakorna åker fram! Å i år lovar jag att jag ska äta så många pepparkakor så jag nästan blir mesig!

2 kommentarer:

Puma sa...

Ja det var jättefint!!! Det kommer bli supersnyggt tror jag! :-) Snygg färg, snygg passform och lagom med attityd! :-)

Det var ett kul pass igår. Hon Katarina var riktigt bra. Nu vågar jag inte gå och köra bc med någon annan!!! Dock vinner boxningen fortfarande över BC:n. :-)

Skönt med begravning innan jul. Hoppas och tror att det blir riktigt fint.

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Japp, håller med dig, boxningen är faktiskt snäppet bättre ändå! Men som "träning" inför boxningen så funkar det *skrattar*

Ja, det e fantastiskt skönt att begravningen är innan jul och faktiskt innan dagen då farfar skulle fyllt 90! Jag tror med att det kommer bli fint, men väldigt väldigt jobbigt! Men man får göra som längdskidåkarna, stoppa huvudet mellan benen och köra! Å det går ju över som tur e *ler*