17 nov. 2007

Paltkoma

Det borde finnas ett vilorum på restauranger!

Middag med skitprat
Nu är precis hemkommen från söders höjder där jag spenderat kvällen tillsammans med U,C och Ciz! Vi har ätit mat och pratat skit och inmundigat lite öl (ja inte Ciz då, men vi andra) på UnderBara och det va så gott. Men det e lite synd att dom inte har ett vilorum för den enorma paltkoman som inträffar efter en otroligt god middag! Idag hade det behövts! Det va i fantastiskt trevligt att träffa C och U eftersom det va några år sedan vi sågs sist! Tiden går fort när man har roligt!

Datorhaveri
Min dator här hemma har sagt upp sig, eller i alla fall strömkabeln. Så nu sitter jag på den gamla datorn där tangentbordet inte är helt hundra. Jag måste fixa datorn på måndag, det e en sak som är säker!

Nu återstår bara lite fotboll å sen e det natti natti för frk Svensson!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror jag är mätt fortfarande....det kom liksom efteråt! *rap*