28 nov. 2007

I den svarta kolsäcken!

Klockan ringde, jag snozade och det va mörkt!

Morgonträning
Det va INTE lätt att få upp ögonen den här morgonen! Blotta tanken att förflytta sig från sängen till badrummet kändes allt annat än bra, när klockan ringde 05:15 i morse. Med ett par snoozningar och lite stress hann jag dock ändå rätt bra till Coren i morse (men nej, inte till Spinningen)! Hade jag dock inte bestämt med Puma att jag skulle vara där, då hade jag defenitivt legat kvar under de varma täcket!

Det ska bli kul med ett nytt upplägg på Coren i nästa vecka! Ombyte förnöjer och gå på rutin är aldrig bra (har jag hört)! Nä, nya utmaningar e roligt och jag väntar på dom med spänning!

Träningsverk
Jag har en molande träningsverk i bröst/axel partiet idag. Det sitter precis i "skarven" mellan bröstet och axeln och gör så där lite lagom ont och är så där sadomachokisktiskt skönt *Skrattar*! Planen är att bättra på träningsverken under dagen med lite styrke och rehab träning!

Inga kommentarer: