28 nov. 2007

Mammas mat smakar alltid bäst!

Precis hemkommen från min mamma, sitter jag i soffan med min aldeles nya sidenmorgonrock inköpt i Kina på sidenmarknaden! Den är ofantligt mjuk, skön och BLÅ!

Träningsplaner blev spring på stan
Hade faktiskt planer på att köra ett tredje pass idag, men vid tre insåg jag att mina ben inte skulle orka med ett "Pia pass" i eftermiddag, så istället för spinning blev det spring på stan för att sedan åka hem till mamman på middag! Å mammas mat smakar alltid smaskens, dessutom blev det både dessert och kaka till kaffet! *mums*

Sen blev det stora kort tittar kvällen! Vi bläddrade både bland mammas Kina bilder men även bland gamla gamla kort. Hem fick jag med mig ett kort på min mamma när hon fyllde 40. Detta för att jag någonstanns i min röra har ett kort på mig själv där jag i princip ser lika dan ut. Så jag måste bara hitta det och jämföra! Får jag sen tag i en scanner lovar jag att visa Er likheten!

Pippi tröja till lillasyster
Här syster, har du din pippitröja! E det en sån du vill ha?


Inga kommentarer: