4 sep. 2010

En morgon på Super Saturday

Har spenderat morgonen på Globen och Hovet tillsammans med väldigt många deltager på Les Mills årliga Super Saturday. Jag vann biljetten på detta inlägg och åkte dit egentligen helt utan förväntningar!

Den enda klassen jag hann med att köra var Body Balance! En grym start på dagen även fast det var lite väl tidigt en lördagsmorgon! Att sedan få köra den tillsammans med så många andra var självklart fantastiskt!

Samtidigt som Body Balance gick en Body Pump klass av stapeln på Globens arena golv och för att inte missa att se detta smet jag lite tidigare!

pump

Under min korta tid där träffade jag även på lite kända ansikten, däribland Jessica och Suz!

Nu skall jag vila mina ögon en halvtimme och sen svida om från tränings Nilla till kalas Pernilla!