15 sep. 2010

Jag vill tacka kroppen!

Idag vill jag starta dagen med att rikta ett stort tack till kroppen! För det första så bjuder den på lite träningsvärk från gårdagens träning. Kanske lite fånigt eftersom jag körde Flow, vilket inte borde ge någon träningsvärk alls, men nog känner jag lite i baksidan av axeln allt!

Det andra jag vill tacka den för är att mina “kroppsliga” funktioner verkar ha kommit tillbaka! Jag känner mig inte som Barbamamma längre!

hjärta med hand 
Tillslut vill jag tacka kroppen för att den verkar börja vänja sig vid de låga kcal intaget, att den börjar släppa ifrån sig överflödigt fett och inte bara vatten! Att jag börjar få in en sömcykel som startar runt 10 varje kväll och slutar runt 6 på morgonen!

Nu väntar jag bara på det alla pratar om, att man skall bli pigg! Det har jag inte sett skymten av än så länge, men det kommer nog hoppas jag!

1 kommentar:

Viktor Milonjic sa...

Härligt. Alla borde vi se till att tacka vår kropp.

Det är märkligt att man bara kommer till den insikten när man är skadad eller ur form på något sätt.

Igår sprang jag två gånger, morgon och kväll, det är en riktig lyx att kunna göra det utan att ha ont.

Värre blir det dock, Ironman inom ett år. Vi får se hur det går.

/ www.storviktor.se