3 sep. 2010

After Work med svett och kaffe!

En av de bästa  After Work:en spenderas med goda och glada vänner, skratt och gärna ett par droppar svett! Om man sedan följer upp det med ett glas eller två så har du den perfekta fredags kvällen!

Precis så var min fredag efter jobbet!

Jag startade med ett Itrim pass tillsammans med Sara och Sara-mamman, som även hon är medlem i Itrim! Det var premiär för mig att besöka Itrim på Sveavägen, där det var både större och nyare maskiner än vad dom har i tex Liljeholmen!

den bästa träningen

Tre varv klarade vi av. Men tyvärr var nog inte dagsformen den bästa! Pulsen stack iväg redan från start och efteråt skvallrade klockan om att så var fallet! Jag hoppas det ordnar till sig fram till söndagen då det är Träningsbloggsträff med Emil!

emil carro Sektmedlemmar?

På tal om Emil så mötte jag och Sara upp just honom och hanns kollega Carro efteråt. Sara kallar dom medlemmar ur Les Mills sekten och jag kan nog inte annat än att hålla med! Precis som Sara skriver så är det något speciellt i stilen och kläderna som utmärker deras medlemmar! I morgon är det de årliga väckelsemötet för Les Mills:are och allt utspelar sig på Super Saturday! Jag skall faktiskt gästspela en stund på förmiddagen, trots att jag inte är medlem, innan jag drar vidare mot mamma-bröllopet!

PS. Ni har väll alla läst Saras inlägg  Stolthet och fördom! Det är ganska underligt hur mycket känslor lite pulver kan röra upp!

Inga kommentarer: