21 sep. 2010

Jag känner ett Flow!

Jag gjorde om  förra veckans tisdagsträning idag. Jag körde Flow med den fantastiska Magdalena Bibik!

Jag vet inte vad det är som gör henne så bra? Det kan ha något att göra med att hon är dansare, leker med sin blick och får oss deltagare att verkligen släppa taget. Det kan också vara för att den tjejen fick oss att “battle:a” under kampsportslåten som annars är ganska trist och mest bara samma lika! Vad det än är, så gör hon det BRA!

2008_11_05 Magdalena Björk Magdalena!
(bilden är lånad från BloggerBootcamp)

Hur gick då min egen träning? Jo, jag fick som vanligt (nu för tiden) mjölksyra känningar i både ben och axlar. Jag svettades som en jubelidiot redan under uppvärmningen och jag njöt av varje sekund!

Rörlighet och balans kan helt klart bli bättre, men det e ju därför jag tränar på det"!

Inga kommentarer: