10 sep. 2010

Smaljeans, viktnedgång och en förskräcklig frisyr!

Torsdagar är nu mer en dag för vägning! Just nu sker vägningen där hemma, men snart kommer den förflyttas till annan plats med annan våg!

Igår var alltså inget undantag, men det var med ganska nervösa små steg jag ställde mig å vågen. Bröllop och sjukdom brukar inte göra susen på vikten! Men döm om min förvåning har jag faktiskt gått ner! Inte mycket, men lite! Jag är under det hemska 80kg sträcket!

viktnedgång1 Vecka 2!

Torsdagar kommer även att bli min “prova byxor” dag! Jag tar fram alla “smal jeans” som finns i garderoben och ser vilka jag kommer i den här veckan! Igår fick jag lägga tillbaka alla par utom ett!

smaljeans1

Så idag går jag omkring med mina  smaljeans och njuter! Dock får ni ha överseende med den fruktansvärda frisyren som idag pryder mitt huvud! Jag ser ju mer vild än tam ut!

2 kommentarer:

Anna sa...

Go Nilla!

Suzan sa...

grattis till minuset! kraaaam!