20 sep. 2010

Veckans första träningspass med bonus!

Tack kroppen för att du ville träna idag, tack för att jag fick svettas och tack hjärtat för att du hänger med!

Dagens träning, veckans första Itrim-pass är nu avklarat! 3 snabba och effektiva varv runt i cirkeln plus lite extra mage i slutet. Förutom att pulsen sticker iväg som en raket och att jag får mjölksyrekänningar i musklerna av ganska liten ansträngning, kändes kroppen helt normal!

Jag kände igen känslan av att vilja ta i lite mer, att orka lite till och att vilja fortsätta även fast det, enligt klockan och programmet, faktiskt var klart! Å ja, jag njöt! Nu längtar jag till nästa vecka då jag ska boka en tränings date med “semi svägerskan” och få lyfta riktiga vikter igen!

Så istället för att ta bussen hem slängde jag väskan över axeln, en ny bok i öronen och gick hem! Vägen från Liljeholmen och hem är verkligen ingen fantastisk upplevelse, men idag betydde det ingenting! Jag va pigg i benen, vädret var vackert och väskan var inte så tung!

Nu inväntar jag att Skalman klockan skall slå middag och sen blir det förhoppningsvis en tidig kväll för fröken Svensson! Imorgon är det förhoppningsvis en ny och fantastisk träningsdag! (Jag ska visst bara jobba först!)

Inga kommentarer: