17 mars 2009

Snart är det dax!

Då var det snart dags att gå från jobbet och ställa in näsan mot gymmet igen! Eftersom jag hade vila både igår kväll (tvättstugan kallade eller rättare sagt skrek på min uppmärksamhet) och i morse, känner jag mig riktigt peppad för att träna! Visst, det skulle kännas ännu bättre om kroppen inte var fullproppad vatten, men man kan inte få allt!

Eftersom jag inte vill börja på något nytt här på jobbet (jag ska ju gå typ snart) så sitter jag här och funderar lite istället, funderar på vad som väntar mig idag, vad Erick har i bakfickan åt mig? Jag befarar att det ingår utfall i någon form, men sen då? Nå ja, jag lär bli varse inom kort och ibland kan det vara lika bra att inte veta! Träna hårt tänker jag i alla fall göra och jag hoppas kunna pressa mig ytterligare lite till!

Inga kommentarer: