31 mars 2009

Shopping i både stort och smått!

Gårdagskvällen förflöt enligt plan, fast med utökad styrka skulle man kunna säga! Det blev påfyllning på fler än ett sätt!

Shopping
Efter jobbet åkte jag en vända på stan för att inhandla lite er träningskläder! Planen var även att svänga förbi MQ för att prova ett par byxor som min vän A har hittat och även kolla in utbudet av vårjackor! Byxorna glömde jag sedemera bort och vårjackorna hade ganska mycket att önska, så av detta blev det inget!

När jag sedan kom hem så ringde nyss nämnda A och frågade om Willys var ett bra alternativ! Eftersom min kyl gapade ganska tomt när det kom till Keso och andra livsnödvändigheter tackade jag självklart JA och det blev en sväng med den gröna lilla grodan till Kungens Kurva!

Väl hemma igen (efter en tur förbi bilprovningen eftersom A ville veta vart den låg inför torsdagen) var klockan allt för sen för att ställa sig vid spisen, så istället blev det ett mindre bra alternativ till middag och ingen matlåda i dagens packning. Men vad gör det när jag runt hörnet från jobbet har en "GI-bod" som säljer aldeles utmärkta sallader som idag alltså får bli min lunch!Salladen innehåller kyckling och färsk annanas! Till detta serveras GI bröd och laktosfri dressing!

Inga kommentarer: