9 feb. 2009

Spinning med Adde!

Spinning high, nja inte rikigt men nästan!

Spinning
SuperPia var tyvärr forrtfarande krasslig och när hennes andra hälft hade satt stopp för träning idag var det istället han som satt på instruktörscykeln! Men trots att det inte var Pia var det intervaller på schemat och många intervaller blev det!

Vi körde allt från 60/60 och 70/20 till 50/20 och 30/30, alla mellan 4 och 5 repetitioner. Jag tror jag fick det till 18 intervaller när jag räknade efter men å andra sidan va jag ganska trött när jag räknade, så det kan ha varit fler!

Vi, jag Puma och CoolaKarin satt på första parket och trampade! Vi hojtade och skrek på varandra (och även alla andra i salen) och någonstanns i slutet fick jag känslan att jag kunde hålla på hur länge som helst! Jag hamnade i eufori och jag kände den bekanta känslan av glädje och SpinningHigh! Nu kom känslan lite sent så riktigt så där lycklig blev jag inte, men idag har jag i alla fall smakat på det och vet att det finns där inne i kroppen! Så nästa gång ska jag nå ända fram!

Tisdag med stort T
I morgon ska jag starta dagen med ett träninspass med Ciz, jobba och sedan avsluta dagen med PTträning! Jag hoppas att nå både glädje och total utmattning och längtar hämningslöst efter stretchen! Mmmmm i morgon kommer att bli en bra dag, bara så att ni vet!

Inga kommentarer: