18 feb. 2009

Efterlysning!

Jag har lagt ut den på Facebook och nu även här! Jag söker en ny handled, gärna en höger men det går just nu lika bra med vilken som! Den behöver inte vara oanvänd, men bör kunna bära upp en 78 kg Svensson (yes, det går neråt) om det skulle behövas!

Som ni förstår är jag olidligt trött på att ha ont, men ont har jag! Jag vill träna, jag vill svettas jag vill leva! Just nu deppar jag ihop och får ont så fort jag bara tänker på att skriva, röra mig eller varför inte somna och råka lägga sig på handen!

Men nej, ja e inte bitter.... bara förbannad!

4 kommentarer:

Anonym sa...

e du sjukskriven?

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Nix... men jag borde nog.... ska däremot utnyttja mitt arbete under morgondagen och prata med en handkirurg....

Snorkkis sa...

Trist med handleden! Hoppas det blir bättre snabbt. Jag försökte med samma som du att byta/ sälja ut kroppsdel. Hade problem med baklåret, och försökte t.o.m ge det åt pappa till födelsedagspresent, men han ville inte ha det fast jag lovade en ichais på köpet. Men nu är jag glad att jag ändå behöll alla mina delar :) .

Miss Agda sa...

Usch, stackarn! Jag håller båda tummarna för att din handled snart ska bli bra igen!!
Kram