25 feb. 2009

Det känns i kroppen!

Att besöka gymmet för första gången på två veckor och sedan tro att man inte ska få några ”men” dagen efter är en löjeväckande tanke. Men trots det trodde jag inte att jag skulle känna så här mycket som jag gör idag!

Dagen efter
Det svider skönt i axlarna idag, det e lite knepigt att lyfta händerna högre än brösthöjd och ryggen bråkar lite med mig både här och där. Men det är skönt, det är underbart och det är ett kvitto på att jag lyfte tungt igår! Fantastiskt om ni frågar mig!

Efter träning och middag var jag sedan tillsammans med A på Willys och fyllde på lagren där hemma! Det är en rykande åtgång på kyckling och frysen töms i en fruktansvärd fart så att fylla på var ett nödvändigt ont! Men jag börjar faktiskt bli ganska trött på fågel och om ni ser mig med fjädrar på ryggen så vet ni varför!

Idag ska jag träffa massa tjejer på spinningen i eftermiddag och sen ska jag hem och röja upp lite i röran! Jag kan inte fatta att det kan bli så rörigt hemma hos mig, jag är ju aldrig där!

1 kommentar:

Mia sa...

Om du ska på Pia-pass i eftermiddag, så ta med med den stora handduken! ... Om hon kör samma upplägg som i måndags och lördags.