27 okt. 2008

Rump status!

Jo tack, jag känner min rumpa idag, den finns där och den gör sig påminnd. Lika så känner jag att vissa muskler i benen inte riktigt tycker att helgens aktiviteter var helt och hållet i linje med vad dom tycker är acceptabelt! Men träningsvärk ger resultat och det är ju precis det jag vill ha!

Annars mår jag oförskämt bra! Efter en god natts sömn och en frivillig liten sovmorgon ser jag fram emot en ny träningsvecka! Men spinningcykeln ska jag nog hålla mig borta ifrån en dag eller två för att vara helt återställd till onsdagens Pia pass då det återigen väntar en Team spinning med oanade överaskningar och ett kärt återseende av spinningens Nirvana (hoppas jag)!

Idag blir det istället lite styrketräning med Puman! Men vi konstaterade båda två att benträningen kunde vi lägga på hyllan och istället koncentrera oss på överkroppen. För mig låter det helt som min kopp med the!

2 kommentarer: