20 okt. 2008

Måndag morgon och helgen som var!

Så va det åter måndag igen och en ny vecka står för dörren! Idag har jag bestämt mig för att inte se måndagen i svart, som jag annars ofta kan göra, nej idag är måndagen rosa, jo jag lovar, lika rosa som min tröja!

Helgen som gått!
Jag har tjyvat, jag har itne följt min utmaning! I lördags gick jag nämligen inte en meter! Det tog jag dock igen igår, då jag spatserade längst årstaviken från Liljeholmen ända bort till Sickla för vidare färd mot Sickla köpcenter och en mycket efterlängtad lunch bestående av pasta, vit pasta till på köpet! Men pastahaket i Sickla är så löjligt gott att man faktiskt kan vara värd det ibland! Så det så!


I morse gick jag, som vanligt, hemmifrån mig upp till Kransen! 9 dagar med morgonprommenad, en missad tycker jag är helt OK! Det börjar dock bli lite trist att gå samma sträcka varje morgon, men den tar mig ju till jobbet, så det är liksom bara att knata på! Men i morgon bitti är det morgonträning inplanerat, så då blir det spinning istället för prommenad, å det är ju alltid något!

Nu ska jag ta tag i dagen och pappershögarna!

Inga kommentarer: