23 okt. 2008

forts. 23/10. Spinning



Här har jag cyklat idag, bland backar och berg har jag trampat och den som skötte farthållning och peppningen var VR-Terese (vilken jag även lånat bilden av)! 183 km på 55 minuter, de ni! Då får man trampa på rätt bra för att hinna kan jag meddela! Backarna var branta (som ni ser) och när det var spurt var det ingen lek heller, då gick det undan kan jag meddela!

Idag kändes det dock lite, eller rättare sagt jävligt segt i benen! Dom ville inte riktigt som jag ville och jag tog slut rent styrkemässigt lite för tidigt för att jag skulle känna mig helt nöjd. Men skam och fy, ibland känns det ju så och det är då jag får ta fram pannebenet och strunta i krampande muskler, det är ju det här som stärker mig! Det är ju det här som gör att jag blir starkare, både mentalt och fysiskt!

Nu har jag fått i mig kvällens middag (köttfärsås och lite pasta) som var mer än välbehövlig och snart ska jag återigen gå och krama kudden. Men innan dess så ska jag som vanligt BARA!

2 kommentarer:

Terese sa...

Du var duktig du! Sega ben är det värsta som finns. Då är det tur att man har lite pannben. Trevlig helg!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Tack vännen! Men som sagt, ibland e det bra med hårt pannben!
Trevlig helg på dig med!