14 okt. 2008

Nilla tävlar hos Terese!

Inne hos "kändis Terese" kan man just nu tävla om en pulsklocka och självklart vill jag vara med eftersom den jag har där hemma har sett sina bästa dagar och inte vill vara med och leka längre!

Att träna med pulsklocka är faktiskt riktigt, riktigt roligt så har du inte provat så måste du göra det! Man kan faktiskt använda sig av pulsbasserad träning, inte bara udner tex ett spinning eller löppass, utan även med fördel ha den på sig när man kör styrketräning! Det senare hade tex varit väldigt interessant under mitt och Pumas styrketräningspass i torsdags då pulsen var uppe på oanade höjder fler än en gång under passet!

Och på tal om pulsbaserad träning, i brist på egen klocka (fast jag hoppas ju att jag vinner och får en egen snart ;)) kan man alltid gå på SATS PulsSpinning pass och det är precis vad jag ska göra idag!

Inga kommentarer: