14 okt. 2008

6/30

Egentligen var det meningen att jag skulle spinna i morse, men det blir inte alltid som man tänkt sig!

Gå gå gå!
Eftersom lilla Max intelåtit sin mamma sova mer än några minuter inatt hoppade jag och Ciz över vår "obligatoriska" morgonspinning på tisdagar idag! Detta gjorde mig egentligen ingenting eftersom även jag har sovit rätt risigt i natt och dtta beroende på en jävligt obekväm bettskena över tänderna! Istället blev det, den nu mer kända prommenaden, från hemmet till Midsommarkransen! I morse kom jag iväg något senare än vanligt och konstaterade ganska kvickt att visst blir blir det bara mörkare och mörkare om morrnarna nu, men att när det väl ljusnar går fort!

Det va däremot segt som sirap idag! Det va segt från första till sista steg och till detta skall läggas att jag har olidligt ont i min bakdel! Det onda kommer från gårdagens klättring på spinningcykeln vilket jag i och för sig välkommnar med öppna armar, men det begränsar min rörelseförmåga något!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä lillstackarn hade över 39 graders feber och tyckte inte om att ligga ner....nu kan ju jag träna fast han är sjuk, men med typ 3-4 timmars sömn så insåg jag att det nog gör mer skada än nytta! :( Nästa gång!!!!!

Min träning sa...

härlig blogg!
titta gärna in på min blogg!
www.nyttigabloggen.blogg.se

//