2 okt. 2008

En liten trasdocka!

Huu, idag känner jag mit som en trasdocka med aldeles för lite stoppning och detta trots att jag sov över nio timmar i natt (och vaknade utan klocka, eftersom jag inte hann ställa den innan jag somande in). Jag är seg i kroppen, seg i knoppen och benen känns som gele!

Lägg sedan till att jag vaknade med ett ryck då jag drömde om att jag hade alla mina tänder i handen och det sista jag såg innan jag vaknade, var mitt leende med stora hål! Nu e jag faktiskt inte helt missnöjd med det, då jag googlade på drömtydning och tandlossning! Det e visst bara possetivt med det *s*

Så idag blir det alltså vila! Träningsväskan som jag släpade hit i morse får stå orörd idag och vara färdigpackad tills i morgon istället! Ikväll ska jag istället se om jag kan hitta en partyoutfitt till lördagen då jag och mina Musketörvänner ska göra staden osäker tillsammans! Vi har mycket att ta igen så det lär skvallras och garvars så öronen nästan trillar av!

3 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Haha, nu blev jag nyfiken, vad betyder det när man drömmer om tandlossning? Jag gör det med jämna mellanrum nämligen :)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Förändring! precis som det är när man tappar mjölktänderna och får nya! Ju mer tandlossning, desto större förändring *s*

Puma sa...

Jag har också drömt om att jag tappat mina tänder!!! Utveckla gärna, vadå förändring?