7 dec. 2007

Vardag igen

Konsten att beta av hela kroppen!

Styrketräning
Så va det alltså återigen en vanlig jobbar dag igen! Det är slut på kurs och annat tok för den här gången och jag sitter återigen på min välbekanta kontorsstol i mitt något stökiga rum! Lite tråkigt, ja visst. Men väldigt skönt att återigen hitta rutinen denna fredag.

Den något sena lunchtränignen bestod av ett pass för hela min kropp. Mest för att jag inte har kört någon styrka i veckan och därför ville jobba igenom kroppen ordentligt. Det blev allt från benböj till rygglyft och allt där emellan! *skönt* Förhoppningsvis blir det gosig träningsverk i morgon!

Kvällens plan
Ikväll ska jag gnugga geniknölarna hos syster yster. Det är återigen music qwiz där jag ska briljera (ehhh eller nått) med mina musik kunskaper *skrattar* Jag hade även tänkt krama en spinningcykel under kvällen, dock vet jag inte hur det går med den saken eftersom tiden då kommer att bli allt för knapp. Måste helt enkelt se hur det utvecklar sig här på jobbet under eftermiddagen!

Inga kommentarer: