17 dec. 2007

Måndag 17 dec

Oplannerad Pia spinning

Det händer inte så ofta att man kommer in i en spinningsal och instruktören villigt erkänner att hon/han inte har en aning om vad passet skall fyllas med, men det va precis det som hände på dagens pass! Pia erkännde glatt att hon inte hade en aning om vad som väntade, allt berodde på känsla! Det visade sig bli 110 km/h under 30 minuter *pjuuu*!

Tyvärr hade jag inte några ben alls idag, dom svarade varken på hot eller bedjande, dom svarade helt enkelt inte alls! Irriternade som sjutton, men det är sånt som händer ibland, så jag försökte så gott jag kunde, men tog det i alla fall genomsnittligt sett, rätt lungt!

På vägen hem svängde jag in i ett par affärer utan att finna det jag sökte och begav mig sedan hemåt och till spisen! Dagens middag blev en riktig bebis anrättning i form av stuvade makaroner och falukorv. Men ibland e ju sån mat precis det man länktar och trånar efter å idag va en sån dag!

Nu väntar bara lite pyssel här hemma, sen väntar kudden och en ny dag!

2 kommentarer:

Puma sa...

110km/tim låter som en jobbig färd... då passar det bra med stuvade makaroner och falukorv efteråt. Jag älskar stuvade makaroner. Allt jag älskar är snabba kolhydrater. Haha. Hoppas du hittar det du letar efter en annan dag. :-)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

... men vet du, det va faktikst inte så snabba kohlhydrater... fullkornsmakaroner med laktosfri mellanmjölk och maizena redning... då e det inte SÅ farligt.. men väldigt gott! *S*
klappar mätt mage!