21 dec. 2007

Intervju med mig själv!

Varför är det så ont om inlägg?

Varför har du inte uppdaterat på dett tag Pernilla?
-Ähh jag har inte haft så mycket att skriva om å så har bristen på tid varit något större än brukligt!

Men har man en blogg ska man ju hålla den ny och fräch!
- Ja jag vet, jag ska skärpa mig

Har du inte tränat alltså, eftersom du inte har skrivit?
-Jo visst har jag tränat! Har kört styrketränign på lunchen bla. Men det har inte blivit så mycket grupp träning som jag hade velat denna vecka

Å hur kommer det sig då, e du lat?
-Nja lat och lat. Jag får väll skylla på att det är jul och mycket annat som skall fixas! Jag vet så säger alla, men ibland måste man prioritera du vet. Å att springa en hel eftermiddag/kväll på stan, måste väll i alla fall räknas som Low Impact träning! Nu är i alla fall alla julklappar klara och jag har mat i massor i kylen efter onsdagens besök ute i Kungens Kurva (tack syster och svåger för skjutsen).

Nu är det jul, vad händer?
-Jag ska ta det så lungt som det bara går! Firar jul hemma hos faster (och farbror) med mor, far, syster och farmor. Sen e det latmasken som skall dominera resterande av juldagarna! Om vädret är gott ska jag gå långa prommenader och njuta! Låta kropp och knopp få semester! Jag är ledig ända fram til l den 7 januari så det finns gott om tid att både vila men även att komma igång igen med träning!

Nått du vill avsluta med?
Ja! God jul önskar jag alla mina läsare! Ät god mat och njut av ledigheten. Å ha inte så dåligt samvete, för tänk på att det är inte mellan jul och nyår man blir en latmask, det är mellan nyår och jul! Så snälla ni passa på att äta gott, umgås med vänner och njut av livet en stund!

Kram kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

GOD JUL!!!!

Puma sa...

åh. kul inlägg. nu vet även jag vad som händer! ha en riktigt trevlig julhelg hörru snart-jlo-rumpa-och-jones-magebruden!

Terese sa...

God jul :-) Vi ses nästa år! Ta det lugnt och njut nu i fulla drag.