28 dec. 2007

Nytt år, nytt utseende!

Förändring är roligt och nödvändigt även för en blogg. Nu har jag förändrat lite här inne som ni ser och har även lagt in lite länkar till mina kära vänner! Är det någon som inte vill vara med i min lista så snälla hör av dig så plockar jag bort länken ögona böj!

Dagbok
Från 1 januari kommer även en träningsdagbok i bloggen. Där kommer ni översiktligt kunna se de genomförda träningspassen en månad åt gången. På detta sätt håller jag inte bara koll på mig själv, jag får hjälp av alla Er andra att hålla koll på mig!

Jag funderade även på att redovisa dagsransonen av kallorier här på bloggen, dock har jag inte kommit på hur detta skall gå till rent praktiskt och tekniskt, så jag får fundera vidare på det en stund!

Så välkommen till min nya men gamla blogg alla mina vänner!

PS. Fram till den 24 januari kommer min redovisning av min träning, speciellt styrketräningen, vara en aning kryptisk! Detta pga att jag dyrt och heligt lovat att inte avslöja något i förväg! Jag lovar att jag skall förklara mig när "handbojorna" lossats och jag kan prata mer!

2 kommentarer:

Motionären sa...

Noterar att du redan lagt in vila nyårsdagen på nya funktionen...

Du gör det som jag brukar skoja ibland "den dagen kunde jag rivit ur almenackan med en gång" (när man förklarar att man varit bakfull).

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Motionären:
Ja det är väll lika bra att inse att jag inte kommer att röra mig mer än nödvändigt (dvs från soffan till kylskåpet) just den dagen! Så det är lika bra att vara ärlig mot sig själv! *skrattar*