12 dec. 2007

Lunchträning!

Lyfter på lyftet

Efterlängtat pass
Så, då va det gjort, veckans försenade och första styrkepass! Det blev den nedre delen av kroppen som fick slita ont och jag provade till och med utfall i smith (utan extra vikt) och det gick bra! Min skakiga rehab börjar ge utdelning! *tjoho*

Tog mig även god tid att stretcha idag eftersom benen är det stället som jag alltid lider av träningsverk efteråt! Men förhoppniningsvis kommer smärtan inte vara fullt så illa i morgon!

Julgodis
Nu börjar korgarna på jobbet droppa in, en den ena och en den andra och alla är fyllda till brädden av choklad och annat gott! Själv har jag preparerat mitt rum med massor av klementiner som jag har i en skål på bordet. Varje gång jag känner suget komma krypande tar jag en klementin och en flaska vatten! Många klementiner blir det, men tänk så frisk jag kommer att vara med tanke på all den C-vitamin jag får i mig!

1 kommentar:

Puma sa...

Pernilla Svensson. Nu var det alldeles för länge sen vi sågs. Vad ska vi göra åt det?? Jag kör på Hötorget ikväll men det gör förmodligen inte du... :-( Och imorgon åker jag ju bort igen. Hur ser det ut på din träningsfront nästa vecka?