24 dec. 2007

Julafton 2007

Mat, kaffe, godis, mera mat, klappar och tomte...

Julaftons kväll
Nu är jag hemma efter dagens julaftonsfirande och jag är mätt, nöjd och glad! Jag firade som sagt jul hemma hos faster och farbror tillsammans med resten av familjen! Mycket mat serverades och tom en nubbe inmundigades till sillen! Vi tittade på Kalle men missade som vanligt Karl Bertil Johnsson, precis som det brukar vara!

Tomten va väldigt snäll mot mig i år, jag måste ha varit en snäll Nilla! Årets mest användbara julklapp var ångkokaren från pappa! Årets snyggaste delades av syster och svågers halsband tillsammans med mammas kofta från MQ! Den mest väldoftande kom även den från syster i form av Pumas nya perfym! Årets hopp stod till trisslotterna av farmor (som vi tyvärr inte fick någon utdelning på) och årets HiTec kom från faster och farbror vilket bestod av batteridriven salt och peppar kvarnar!

God fortsättning på julen från en lycklig men mätt Nilla

3 kommentarer:

Anonym sa...

God jul på dig med "smygläsaren";)) Mätt och belåten är jag med..nu får maten smälta!!

Anonym sa...

Snäll du måste varit! Men det visste jag ju redan!

Puma sa...

härligt att höra att du hade en bra julafton! kul med ångkokare - nu är jag lite avis på allt gott du kan göra! :-)