3 dec. 2007

När tiden inte räcker till!

Så mycket jag vill och måste göra, med så lite tid!

Planneringsproblem
Just nu lider jag av svåra planneringsproblem! Jag skulle vilja hinna och göra så mycket på lite för kort tid. Timmarna räcker alltså inte till!

Fakta är följande: Jag måste tvätta innan torsdag förmiddag, detta beror på att jag ska hitta på massa tok på torsdag dag och jag då måste ha rena kläder. Jag måste även prova ut kläderna innan torsdag morgon, gärna redan i morgon eftersom jag måste ha en chans att köpa till om något fattas eller bör ändras! Tvätt tiden jag hinner med börjar klockan 17:00!

Jag vill hinna träna minst två pass innan torsdag, men eftersom jag går på kurs går det inte att köra på lunchen. Detta måste alltså ske efter klockan 16.00 om jag inte kör morgon träning då förståss! Men på onsdag vill jag leka med Pia klockan 17 och i morgon går ju mitt favorit Body Combat pass som jag heller inte vill missa. Men när ska jag då tvätta?

Å när ska jag hinna köra styrketräningen? Två pass på en dag är ju inte helt optimalt (fredag)! Som ni förstår har jag problem!

Den vaga planen
Den förmodade lösningen blir då följande. I morgon (tisdag) blir det morgonspinning med Terese. Efter kursen åker jag raka vägen hem till tvättstugan (måste dock gå ner och kolla om det finns en ledig tid) och medans tvättmaskinerna gör sitt jobb får jag färga håret, raka benen och flirta med BuS-tuben.

På onsdag får det bli Core på morgonen (återigen med Terese) och efter kursen leker jag med Pia igen. Om jag sen måste inhandla något jag missat, får jag hinna med det mellan 18 och 19.00 på onsdag kväll!

Å eftersom jag precis har pratat med Puma, så vet jag att jag får sällskap i alla fall på onsdag eftermiddag! *tjohoo*

Inga kommentarer: