4 dec. 2007

Träningskläder!

Är tvätta träning?

Tvättstugan
Ikväll va det då dax för tvättstugan! Det finns få saker som jag tycker är så trist som att springa fram och tillbaka till tvättstugan och idag är inget undantag. Just nu ser mitt kök ut som ett kinesiskt tvätteri, handukstorken är full med kläder och fortfarande ligger en laddning i torktumlaren. Det kenesiska tvätteriet bildades av den anledning att torkrummet var upptaget. Vi har tre tider (sex maskiner) men bara två torkrum, otroligt irrieterande. När jag blir stor ska jag ha en egen tvättmaskin!

Det var dock absolut livsviktigt att jag fick tvätta idag eftersom underklädes lådan började gapa oroväckande tomt och att träningskläderna var slut. Sammantaget ger detta en smärre katastrof!

Träningskläder
Idag har jag fyndat på Inter Sport! Jag fick mig ett Nike linne för hela 80 kronor. Linnet var nedsatt till 180, men eftersom jag hade en värdecheck på 100 spänn behövde jag alltså bara betala 80! Ett klipp helt enkelt! Å sen att träningskläder är "no guilt shopping" som Puma säger, gör ju saken bara ännu bättre!

Så när tvättstugan e klar, sängen bäddad och håret färgat, då ska jag prova kläder *fnissar*

Inga kommentarer: