6 dec. 2007

Jag, en fotomodell?

Förevigad för framtiden

Så har man lekt fotomodell då! Jag, som jämt springer omvägar för en kamera, har både blivit sminkad, piffad och fotograferad av proffs! Jag erkänner mer än gärna att jag va nervös och darrade som ett asplöv, men det släppte rätt snart i den trevliga och familjära omgivningen. Å sen kände jag mig väldigt snygg, vilket inte gjorde saken sämre! det ska bli roligt att få se resultatet!

Efter denna galna upplevelse fick jag äran att klappa på en liten liten bebis! Så oändligt söt med cool tuppkam! Kaffe och saffransbullar fick jag av mamman! trevligt som tusan. Och för att inte bryta tränden träffade jag sedan A inne i stan och prommenerade till Gamla Stans julmarknad för att sedan fortsätta med mer kaffe och mera saffransbullar! *klappar mätt mage*

Träningen då?
Jo då, i morgon blir det träning igen. Då ska jag svinga vikter och cykla som en tok va det tänkt. Men det blir i morgon det! Så det så!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Toppen att du tyckte att det var roligt :) Ser med spänning fram emot resultatet. Ha en skön avslutning på December så ses vi i början av nästa år - kanske på ett spinningpass med Pia..?

Kram!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Ytz: Ja men det va roligt, när väl darrningarna släppte i benen *skrattar* Det samma det samma, och ha det bäst i det varma landet långt borta! Så hoppas jag att vi ses i januari! Självklart på ett Pia pass! *skrattar*

Kramas