4 okt. 2010

Söndag, en fullspäckad dag!

Yoga en söndag förmiddag, kan man starta söndagen och sista dagen i veckan på ett bättre sätt? Jag tror faktiskt inte det! Alltså startade jag min söndag i Sickla tillsammans med Lotta och den gode J! Lotta stod bredvid mig, J på scenen och med sin lugna röst ledde han oss åter igenom klassen på ett fantastiskt sätt!

Efteråt var jag både varm och lite frusen, jag somnade nämligen som en sten under avslappningen i slutet. Inte för att jag va trött, men avslappnad var jag! Det va bara tur att en tjej om in och letade efter en mamma vars barn var på barnpassningen, för annars hade jag nog sovit kvar efter klassen!

När yogan var över och jag hade strosat en stund i Sickla så begav jag mig, efter en liten omväg via söders höjder, till stan för en fika med AK och familj.

jag och benjamin

Jag och lilla B!
Undertecknad ser helt vansinnig ut och B är bara söt!

Jag hann självklart gosa med Benjamin och prata skit med mamman och pappan innan jag var tvungen att bege mig iväg mot andra åtaganden! 

En väldigt bra söndag kan man sammanfatta det hela med!

Inga kommentarer: