9 dec. 2008

Yiiiha!!!! Jag har tränat!

Man kan undra om det är SBS (skit bakom spakarna) på internetkontoret på SATS. 4 dagar för uppgradering är inte försvarbart!

Styrketräning
Jajjemensan, jag har tränat! Jag har lyft skrot och jag har gort det hemma i Telefonplan! Tanken va att jag skulle köra lite spinning, men eftersom SATS verkar ha stora problem med sin uppgradering och jag inte hade med mig något gammal hederligt papperschema i min nya träningsväska, fick det bli styrketräning! Ett helkroppspass och jag mår så bra!

benpress, lårcurl
latsdrag
sittande rodd
bröstpress
axelpress
ryggresning
mage på pilatesboll

Oj va skönt det va att få träna, oj va skönt att känna musklerna jobba, oh va skönt att få svettas! Nu mår jag bra och ska äta korvstroganoff med ris och imorgon tänkte jag försöka mig på morgonträning. Vi får se hur det går! Men det skulle sitta bra eftersom kvällen skall spenderas på stan med middag och en kall!

2 kommentarer:

Puma sa...

en kall vadå? :-p

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

öl va det tänkt,men mitt sällskap ligger hemma med feber (känns det igen) så vi får nog skjuta det på framtiden tyvärr!