6 dec. 2008

En bloggfika på stan!

Precis hemmkommen från en otroligt trevlig eftermiddag på ett av Waynes fik i stan. Jag mötte upp VR-Terese, Puma, Sofy, Rut och Coola Karin. Efter en liten stund kom även "Grabben" (Pumas grabb alltså, som allmänt just kallas Grabben) förbi och pratade med oss flickor! Vi snicksnackade om allt mellan träning och nya utmaningar, Vasaloppet och julfirande men även om så triviala saker som jobb och vardag! Det va hur som helst ett väldigt trevligt sätt att spendera en lördag eftermiddag på!


Efter avslutad fika sprang jag upp på Stadium och inhandlade en kombinerad data och träningsväska. Dom som känner mig v et att jag tycker väldigt illa om att bära på saker och ska jag nu nödvändigtvis behöva bära, så ska det va en sak! Jag är allergisk mot påsar och annat otyg! Därför kändes det tvunget att inhandla denna väska så jag just nu pendlar mellan två platser i mitt jobb och alltid bär runt på denna förbenade dator!

Nu vet jag inte hur mycket det syns på bilden, men väskan har alltså ett datafack på "baksidan" av väskan och på framsidan är det som en vanlig bikerbag. Självklart har Tmbuktu den optimala och mest genomtänkta varianten, men att lägga ut 1 200 spänn på en väska kändes lite i överkant så detta alternativ från Nike blev ett både billigare och mer lämpligt alternativ.

Inga kommentarer: