17 dec. 2008

Ett problem!

Min nya väckarklocka är verkligen fin, den ger av sig ett vackert sken och kvittrar glatt om morrnarna! Det finns dock ett problem med den, ett stort problem om man betänker att det är en väckarklocka. Jag vaknar nämligen inte av den!

I morse tex, var klockan ställd på 6, klockan 7 vaknade jag av att min katt kliver mig på magen, alltså INTE av klockan! Så nu måste jag fundera på om det är mig eller klockan det är fel på!

Tänk, har man inte problem, ja då skaffar man sig dom!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lite roligt faktiskt!

Puma sa...

är ljus och ljud ställt på max?

Anonym sa...

hon är svårväckt! :) får lägga till nån hammare i huvudet-funktion...ring och tipsa tillverkaren..

undrar om man kan reklamera om man inte vaknar av den..ha ha

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Mmmm allt e på max, står rätt placerad och lyser som sjutton... men inte fan väcker det mig! Hammare, jo du tack... du menar att ja ska få hål i huvudet alltså *skrattar*