27 dec. 2008

God fortsättning och spinning

Jule är över och bara ett par flämtande dagar återstår på 2008!

Mellandagssöran!
Nu har julen tagit slut och julmaten och julgodiset är uppätet. Man kan tycka vad man vill om denna högtid, men det är lika skönt varje gång den är över! Visst är det underbart att få umgås med familj och vänner, äta god mat och byta pengar med varandra (julklappar alltså) men samtidigt är det lika skönt när det är vardag igen och både tid och ledighet kan spenderas efter eget huvud!

Spinning
Min vardag firade jag med lite spinning på SATS. Vi va inte så många, men väldigt glada och mätta människor som satt i spinningsalen klockan 11 i förmiddags. Det märktes både i benen och rumpan att jag har haft ledigt några dagar, men samtidigt var det väldigt skönt att få trampa runt och känna svetten komma i pannan! De 55 minuterna flöt på bra och gick oförskämt snabbt!

Nu sitter jag i soffan och tittar på skidor på TV, äter omelett till lunch och ska snart ta ett välbehvligt tag i lgh! Sen ska jag försöka summera 2008 och återkommer såklart med resultatet!

Ta hand om varnandra där ute och ni som är ute på vägarna, ta det försiktigt!

1 kommentar:

Miss Agda sa...

Hej! Det är jag Milla (Bengts son Anders sambo :) som kikar in.... Jag blev nyfiken på din blogg och lyckades visst hitta den till slut :) Jag orkade inte göra så stort väsen av det på middagen, men jag skriver faktiskt också en liten blogg om mode/träning/inredning/personligt dvs om allt jag tycker är kul. Så titta gärna in om du vill.
Snart är det 2009 så jag önskar dej lycka till med ditt stora projekt:-)

Kram Milla