3 dec. 2008

Sjukstuga dag 5

Säg den lycka som varar för evigt. Igår var jag kaxig nog och säga att jag fått bort hostan, i morse vaknade jag av, just det, hostan! Den har alltså kommit tillbaka och anfallit mig med hela sin irritation. Så här sitter jag och rosslar och låter som en gammal dam som både fått i sig för mycket Wisky och cigaretter. Blä!

Nu ska jag försöka pigga på mig, hoppa in i duchen och åka en sväng till jobbet. Min chef vill nämligen ha min närvaro på ett möte i eftermiddag och eftersom jag är en sån snäll (och troligtvis dum) Nilla så har jag lovat att komma in till ovan nämda möte. Jag lär väll få betala dyrt för det i morgon!

Rossel och host så länge!

PS. Om jag är sugen på att träna, skojja inte med mig! Hela mitt psyke längtar till att jag ska bli frisk, tills min pencilinkur är över och till dess att jag känner mig pigg och kry igen. Jag vill svettas i gymet och jag vill ha träningsvärk istället för den ledvärk jag har just nu! Snälla, giv mig lite träning NU!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har förkylningen även attackerat mig! Usch!