18 okt. 2007

Utan träningskläder, men glad ändå!

Åkte hemifrån utan den stora väskan idag, det känns skönt!

Aldrig utan mina träningskläder, eller jo!
Idag åkte jag hemifrån med en liten väska, en liten och relativt tom sådan UTAN varken gymnastikskor eller sportBH! Det kändes i morse som ett klokt beslut men nu känns det lite tomt! Dock står jag fast vid mitt beslut om att låta kroppen vila! Jag tror nämligen att den behöver det. Dock skall jag, efter jobbet, gå en lång och skön promenad, om vädret håller i sig det vill säga. För det är ljuvligt utomhus! Ser för mitt intre mig själv spatsera med en "take away" kaffe och solens strålar mot min näsa! *S* Men innan dess skall jag försöka göra en aning nytta!

Kurs med kurt
Har precis ftt veta att jag skall gå på kurs i början av nästa vecka! Det ser jag fram emot. Få lite ombyte från mitt kontorsrum, se något annat och framförallt få lära sig lite! Jag behöver stimulera hjärnan, den måste helt enkelt få leka lite och det finns få saker som är roligare än att just lära sig något nytt. Sen är det aldrig fel att få vara inne i stan i några dagar och slippa se sjukhusbyggnaden genom fönstret!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, ibland måste man bara vila. Själv tackade jag nej till ett core-pass idag trots att träningskompisen tjatade som bara den!