30 okt. 2007

Ny dag, ny träning

Att vara nyfiken, att våga och att prova!

Body Combat
Idag va det så dax för att prova på Body Combat med Puma! Som jag har sagt förr är min koordination allt annat än bra, men jag lovar att jag gjorde allt som stod i min makt att gå åt höger och vänster när så krävdes. Om jag alltid lyckades, inte då, men jag tror att jag missade mina träningskompisars tår!

Jag tror att både jag och Puma efteråt konstaterade att ja jo det va väll kul, men att vi båda saknade den där totalt utpumpade känslan som infinner sig efter ett hårt spinningpass eller galen Box-klass. Kan bero på att tekniken inte satt där den skulle, men nog kunde jag gett lite, lite mer?!!

Styrketräning
En liten snutt innan och en liten snutt efteråt körde jag bröst, eller som jag brukar säga mina dolda muskler. Ja, jag tycker det e knepigt och jag koppalar in axlarna så fort jag bara får chansen. Men jag ska, om ja så ska slå mig blodig under tiden, någon gång få till det så där bra så man känner att det säger SWUNG i muskeln!

Inga kommentarer: