23 okt. 2007

Idag blev jag gravid

Jättemage!

Nänänä... jag vet vad ni tänker, men jag kan försäkra Er det handlar inte om någont barnförbjuden dagsaktivitet. Inte heller någon kurtis mellan mig och herr Dator. Vad det hela handlar om är resultatet av två dagar utan att kunna påverka sin lunch.

Jag har varit på kurs! På kurser får man lunch som ofta är förbeställd, på kurser får man även fika, godis och frukt. För mig är det lunchen som ställer till problem eftersom jag nu mer undviker laktos och om jag får i mig det sväller magen upp som om jag vore i 5e månaden. Det är detta som har hänt idag eller rättare sagt det är det som har hänt efter två dagars "kurs lunch".

Så här sitter jag och känner uppsvullen och funderar på om jag redan skall börja med matnojjor, för det vore ju gott med choklad!

Inga kommentarer: