17 okt. 2007

Träningsverken jag inte hade räknat med

Vaknade upp och kände det välbekanta pirret i benen!

Va, vad är det som låter?
I morse ringde min klocka som vanligt allt för tidigt, i alla fall enligt mig, och jag hörde den inte änns under de första 20 minuterna! Behöver jag säga att mina grannar måste älska mig? *s* Nå väl, när jag väl fattade vad som hände och hasade ur min varma säng insåg jag det! Jag har träningsverk i rumpan och baksida benen idag. Massiv träningsverk dessutom och det "svider" i skinkorna, om ni fattar!

Ni ska inte tro att jag tycker illa om det, tvärt om, men jag hade inte räknat med det och är lite förvånad över detta faktum! Spinningpasset måste ha gjort susen igår!

4 kommentarer:

Chris sa...

Hej Pernilla!
Jag hittade till din lilla träningsblogg igår. Och jag måste bara säga att jag blivit riktigt inspirerad. Jag gillar ditt sätt att skriva på, roligt och intressant. Du beskriver på ett härligt sätt.
Jag har själv börjat med en träningsblogg för ett par veckor sedan och hade börjat tappa lusten för både träning och blogg. Kanske mest för att jag inte kan vänta med att se resultat. =)
Men när jag sett dina bilder i början av bloggen så blir jag både glad för din skull och sporrad att fortsätta och förbättra mig ännu lite till.
Tack för intressant läsning, fortsätt så!
//Chris

Anonym sa...

CorePuls träningsvärk kanske?

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Chris:
Först och främst tack för din fina komplimang, vad glad jag blir!
Det är klart att det går upp och ner både med bloggandet och träningen, men du, liksom jag, vet ju att när det är motigt som F*N att släpa sig till gym:et, det är ju då man ska gå dit. För man mår jus å mycket bättre! Men även jag, liksom solen har fläckar och det är ju lätt att säga ;)
Lycka till med träningen och allt annat, å nu är det jag som skall läsa din blogg!
Kramar/Pernilla

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Ciz: kan va kan va... eller är nog... men jag tycker det va roligare om det va ifrån spinningen *s*