11 okt. 2007

På franska slätter blåser det motvind!

Återigen va det dags för en etapp i Tour de France och även denna etapp va en slät en, nästan plattare än förra veckan men väldig rolig va den!

55 minuter gick väldigt fort idag, det sa nästan bara pang å så va det spurt och slut. Men med tanke på svettens om rann i pannan och benen som skakade när jag klev av cykeln, så var det ett bra pass! Jag har sagt det för och jag säger det igen, jag gillar när man får slita i ett högt tempo rakt fram! Det är som att jag stänger av hjärnan och kopplar in hornen på en gång! NAJS!

I morgon får jag en lugn och skön start. Skall vara hemma några timmar på morgonen, sen till stan för att fixa "hej då" present till en av mina chefer som slutar i morgon, iväg till jobbet och förbereda "gangster begravningen" (ja ni vet mottagningar med massor av blommor) med kaffe, tårta, presenter och allt annat som hör till!

Inga kommentarer: